kakelfix

Jag fick en superbra idé senast jag var på ikea när jag såg dom där små speglarna. Eftersom mina äckliga, fula, blommiga kakelplattor inte är helt släta så hade de inte funkat att köpa "klisterplattor" till dom men dom här speglarna fäster man med självhäftande tejp som medföljer å de funkar kanonbra plus att dom är mycket billigare! De kostade under 300kr för alla dessa speglar vilket är toppen när man inte äger ett par guldbyxor! så när vi var till ikea igår så passade jag på att köpa med mig flera hem så jag kunde fixa klart å jag är nöjd för nu slipper jag spy varje gång jag går in i köket pga kaklet :D

Före..



Efter..





Micron gick även sönder idag, så jävla typiskt.. så nu läre jag ju köpa en ny sån. men nu ska jag nog lägga lite mer pengar på en så jag får en digital.

Som ni kanske ser så blev de en lucka över i hörnet för kakelplattorna blev för stora där men de löste jag med att ställa dit en plastblomma ;)



Kommentarer
Postat av: stina

Sara! Vad roligt med en till blogg att följa! :) Dammsugar-receptet snor jag, dom såg så fina ut och jag har planerat länge att prova på att göra såna!



Tjusigt det blidde med plattorna, som ett helt nytt kök ju! Bra tips där, för här hemma är det minst lika fula blommor på kaklet just nu :/

2012-05-23 @ 21:39:18
URL: http://stinatrasselsudd.blogg.se/
Postat av: Zarah - mamma, matte till mops & gravid med nr 2

Åh så fint! Smart idé! :)

2012-05-23 @ 22:15:43
URL: http://zaraholine.blogspot.se
Postat av: Karin

Blev ju tipptopp det där! Duktig du! :)

2012-05-24 @ 14:28:45
URL: http://inredningarminhobby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0