Jackorna är hittade!

ja äntligen får jag krama om alla mina sommar/vår-höst jackor igen! Jag blev så himla glad igår när jag isåg att jag verkligen hade hittat dom.. Fy tusan va bra att lisa o mattis kom hit med en ny tv åt mig <3 å då passade jag på att ta hjälp av mattias för att lyfta upp mitt vardagsrumsbord från förrådet.. bara att det stod längst in bakom allt typ så det var ju bara att börja lyfta bort allt och i den röran så kom jackorna fram.. Jag hade ju verkligen lyckats att gömt dom i ett gammalt köksskåp som jag tog bort när jag köpte diskmaskinen :D

Iaf så håller jag på donar här hemma fortfarande.. Sakta men säkert kanske jag blir nöjd!

Läre ta o köpa mer vit färg oxå, ska måla på min "seketär"/byrå/skrivbord (lr va de nu heter)..

Ska gå runt o knäppa lite kort snart så får ni se hur det ser ut just nu :)

Men en bild på min sötnöt bjur ja på medans<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0