Hemmagjord sugerpaste

  • Ikväll har jag haft sällskap av min kära kusin Karin.. supermusigt! Fast vet inte hur trevlig jag har varit eftersom jag har stått å bakat typ hela kvällen :D

    Provade att göra egen sugerpaste som jag ska täcka Neas tårta med till helgen.. Det var lättare än va jag trodde!







    Så nu ska den få stå å götta till sig tills imorgon då jag ska försöka pyssla ihop dekorationen som ska vara ovanpå tårtan.. måste ta å bestämma vad jag ska ha för fyllning oxå!

    Det slängdes även ihop en sockerkaka som jag behöver för att göra dom hemmagjorde dammsugarna.
    Åh sen så gav Karin mig en superhäftig ide som jag nog ska prova imorgon ;)



    Så imorgon blir de nog en liten bakardag. Mycket jag ska hinna med:
  • Dekorationen till tårtan
  • Dammsugare
  • Delicatobollar
  • Karins filuridé
  • regnbågskakor

    Så imorgon kommer det nog dyka upp lite bilder på resultaten.


Kommentarer
Postat av: Lenore

Åhh! Regnbågskakor ska jag också göra nån dag! Ska bara få tag på riktigt bra karamellfärg! Och sockerpasta ska jag också testa göra, visst är det så att det håller typ hur länge som helst?

2012-06-06 @ 02:30:24
URL: http://lenoresmakeup.blogg.se/
Postat av: Zarah - mamma, matte & gravid i vecka 38

Det är ju mysigt att baka! ;) tihi.. Tänkte att jag skulle baka nåt idag jag med. Hylla Sverige lite.. hahaha.. :)

2012-06-06 @ 10:38:34
URL: http://zaraholine.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0