Hello kitty tårtan



Igår fyllde jag tårtan så de skulle få gotta till sig :) här har vi daimfluffet, åh jösses va gott de är!



Sprayar på lite saft på tårtbotten så den ska blir lite saftigare.



Imorse spacklade jag tårtan med grädde och kavlade ut min hemmagjorde sugarpaste o la den på tårtan. Sen är de bara att arbeta sig neråt men att "Lyfta, trycka å dra"metoden så att de inte blir några fula veckpå sidorna.



Sen tar jag bara en pizzaskärare å tar bort överflödet :)



Å sen gjorde jag en frosting som jag färgade rosa o la på dekorationen som hag gjorde för några dagar sen :) Nea tyckte tårtan va fin o de är ju huvudsaken! superkul har de varit. Nu ser jag framemot Nova dop i slutet av Juli så jag kan få baka några tårtor till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0