Nämen Hej!


Ja nu va de ett tag sen ja skrev, har inte riktigt haft tid. Har jobbat hela helgen :)

Idag var jag och liten på albert&helbert en sväng, jag "råkade" få med mig två par skor, skitpapper och ett par strumpbyxor hem :) kunde inte bestämma vilken färg ja ville ha på skorna så ja köpte båda, men dom kostade bara 159 kr/st. Billigt tycker jag! :) (kommer bilder sen)

Sen så åkte vi ut mot dressviken och lämnade två gitarrer till Leffe och skjutsade sen in honom till hälsocentralen. Stackarn får nu gå med gips på foten i 8 veckor :( jag och Nea ska åka ut dit och ta hade om honom till veckan :)

Peppe(erik) sitter just nu här och sover i soffan :D haha! Han kom hit med mat och sen hade han med sig en sticka med lite musik och filmer åt mig. snäll han! Han fick även en massa kramar och pussar av tösen innan hon skulle hoppa i säng. Hon är ju allt för go <3 Hon tycker om peppe hon! Han är en favorit!



Här har vi mina nyinköpa ballemöbler :) mysigt! Dom köpte jag på Ö&B för 495 kr :)

Ne nu ska jag kika lite på tv:n.

I helgen blir de massa jobb. Härligt!

Hare pöss!


Kommentarer
Postat av: Kärin

Inte bara jobb e, så det så! ;p

2011-05-03 @ 21:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0