Fredag


Tjoho!

Tösen imorse med nappen uppåner och nyfiken på mammas bankdosa.
Älskar dig min underbara, bästaste go´rumpa <3




Idag gick jag ner till stan för att umgås med Fialotta, var sjukt längesen vi umgicks nu. Men de är inte så lätt att hinna med varandra när det alltid är så mycket annat å så :) men nu äntligen passade de oss båda att ta tid till varandra. Efter vi köpt en liten jambomacka gick vi hem till henne och mats å var där tills det var dags att gå hem igen. Så de blev en timmes prommis idag :)

Men iaf så köpte jag HT på hemköp för Lillgrodisen var ju med i den idag <3 så himla söt! Fast dom va ju lite seg, för hon är ju snart 9 månader å kortet var sen hon var 6 månader, men skit samma :P

Åh även ett par vårskor för bara 299kr på Knapps :) supersnygga med rejäl sula å så, tänkte att de är ju bra eftersom jag går överallt dit jag ska å alla vet ju att vår betyder stora vattenpölar/slask. Kommer bilder på dom senare! Hoppas dom håller iaf hela våren och sommaren. Supernöjd är jag och inte har ja dåligt samvete eftersom dom andra skorna gick sönder och då får jag faktiskt köpa nya!
Har försökt satt en lite regel åt mig själv, att jag inte ska köpa nått som jag redan har och kan använda. Som tex en ny handväska, jag har ju typ 5 väskor och då får jag se till att använda dom till dom inte längre går att använda ;) Ni förstår säkert vad jag menar.

Imorgon blir det nog en prommis ner till stan igen för att bara kika runt lite och för att få röra på fleeeeeesket lite ;D Hihihi..

Funderar även på att möblera om sovrummet, men hur?!

Aja, nu ska jag ta å glo lite på tv:n innan läggdags! pöss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0