Födelsedagskalas


Idag kom mamma å åt lunch med oss, Nea fick ett par gröna jättesöta stölvar! tack mormor säger Nea <3

Sen kom pappa/morfar och hämtade oss å så åkte vi med dom till silja en sväng innan vi for vidare till ström för att gratta "plast-brorsan" Lennnie som fyller 20år idag! Grattis till dig!
Nea har suttit i alla knä å flörtat som bara den! Sötnosen min <3

Imorgon blir den en tidig prommis ner till busstationen  för att ta bussen till iggesund och busa med Frida å Elai innan mammagruppen :) ska bli skoj!

Nu ska jag ta å vila mig inför morgondagen som kommer bestå av mycket bök in i bussar osv :D

Hare! pöss

Kommentarer
Postat av: Ida

Mormorar är bäst...!! <3

2011-03-08 @ 21:52:20
URL: http://piratmamman.blogg.se/
Postat av: Ida igen

Sv: Men tack, gojänta!! :)

Fast jag tror det är dig man ser på de flesta bilderna på hotmama.se ja´.. ;)

2011-03-10 @ 00:16:54
URL: http://piratmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0