Blöj-frossa

Nu jäklar får Lillgrodisen skita bäst tusan hon vill!

 

Mamma har lagt dom fel.................såhär ska dom ligga mamma!



Flörtar som bara den..



Självklart ska man stå lite och träna benen å balansen



Åh man får ju inte glömma att ge "bitch-blickar" till mamma då å då!

Go´rumpan min är ju allt för söt när hon håller på och busar.

Imorgon är de ny vecka å nya tag med viktväktarna som jag helt har skitit i denna vecka! Får se hur mycket jag har gått upp sen magsjukan imorgon.. tror på ca 2,5-3 kg! Men men, jag vet ju att jag har gått upp iaf.

Idag har jag iaf hunnit med att jobbat, tagit en prommis, storhandlat och donat på här hemma som vanligt.


See u later, Pöss!



Kommentarer
Postat av: Carro

Hon hade en toppen dag! :)

Ja usch, hon får bli frisk fort :D

2011-03-06 @ 18:10:31
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0