Ute och ränner!


Halloj!

Nu äntligen har jag fått tid och satt mig ner! :D Fullt ös här om dagarna sörrni!
Idag gick vi ner till mammagruppen med Lotta & Stella, var där å busa till halv ett sen så lunkade vi ner mot stan och mötte Angelica & Milo som vi lunchdejta å rännde runt på stan med.
Jag fick med mig några påsar hem ( bara saker som behövdes köpas ;D.)

En väska som jag länge velat köpt, som jag ska använda som skötväska/handväska. Jag har ju använt Neas Mini-fjällrävenväska som skötväska men jag får inte plats med alla saker i den, så nu kommer hon få ha alla leksaker som ska med överallt i den istället :) så fort hon ser den så blir hon överlycklig! Hon vet att de är hennes! <3

Sen så köpte jag två pyjamaser i stl 80, för igår rensade jag i Neas garderob, åh de försvann en hel kartong med kläder, så då hade hon bara tre pyjissar kvar vilket inte riktigt räcker när man har en spyfluga till dotter :D <3

En silikon hak-klapp och en pipmugg behövdes också :)



Igår var de full rulle här hemma :) På förmiddagen fick vi besök av Lina & Milan och senare så kom Lotta & Stella! Trevligt med sällskap!

 

Superglad och samlar lite smulor från smörgåsrånet :) älskar dig! <3


Jag har även fått order om att sluta kalla dejten för "dejten" :D så han får väl som han vill, hädanefter blir de "marulken" ;D Haha!

pöss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0