underbart!


Tjenixen!

Idag gick jag, nea och våran dejt ner på stan och fikade en sväng. Jag köpte tre ramar på classe (kommer bilder hur de blev sen) vi tog bussen hem å hoppade av vid ica för att handla lite :)

Lillgrodan i badbaljan ikväll <3






Nu sitter ja iaf här heeeeelt utslagen, åh så mätt i magen! :) Även idag så slapp jag laga mat ;)
Fy tusan va mums i kulan de va! Jag tror nästan jag håller på bli kär i min dejt! han ska jag nog ta å behålla ett tag ;D haha!

Här har vi middagen som stod klar på bordet när ja hade lagt tösen :) synd bara att jag han ta nån tugga å förstöra den fin laxen.
Klyftpotatis, lax, sallad och morots-tzatziki :)



Ha en underbart kväll för de ska jag ha! puss



Kommentarer
Postat av: Ida

Men Sara... :)

Har du hittat nån fining..? ;)

Det är du VÄRD!! <3

2011-01-05 @ 21:03:57
URL: http://piratmamman.blogg.se/
Postat av: Lenore - smink och sånt

Haha hennes frisyr är ju underbar! Får jag ta och sno din kock-dejt??

2011-01-05 @ 21:32:15
URL: http://lenores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0