trerättersmiddag!


Tjabba!

Imorse fick jag och Nea besök vid åttatiden av kusin Karin :) vi låg fortfarande kvar i sängen när hon kom å myste lite! skönt. tur att karin inte är så brydd ;D
Vi åt lite frukost och sen har vi bara tagit de lugnt å snackat lite skit :) tack för att du kom <3 så himla skönt att få prata av sig ibland!

senare på eftermiddagen åkte jag, lillan och syster å grattade låtsassyrran Linn som blir 17 år idag :)
 
Runt sextiden var vi hemma igen och då stog per-erik å väntade på oss vid dörren för han skulle vara med Nea ikväll medan jag åkte på en avslutningsmiddag med syrrans projektgäng i skolan :) Jag hade så himla trevligt och nu sitter jag här med en proppfull mage efter en sjuuuukt god trerättersmiddag! tack tack! fick även en ros av gänget :)

Men iaf så har tösen varit mycket bättre med ätningen! :) gröten i morse gick ner hur lätt som helst! även lunchen oxå. Men sen när hon skulle få gröt igen som mellis så gick inte de, men då provade vi välling och de gick lite bättre! Per-erik fick även i henne en flaska välling innan hon la sig :) så himla skönt att hon får i sig hyffsat bra nu iaf. Gorumpen min <3 Åh vad jag älskar henne<3
Hon har även börjat att rynka ihop näsan lr va man ska kalla de för när hon flinar :D sötare unge får man ju leta efter <3

Imorgon ska jag till mvc och fixa p-piller och får se om jag lägger mig i "gynstolen" också eftersom jag inte har gjort de sen förlossningen :)


Nyvaken men ändå överlycklig liten tös <3 mammas älskling<3




Nu ska jag nog ta och lägga mig i sängen å läsa lite!
Sov gott, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0