Ne nu jäklar..

 Tjo!

Nu har jag också gått med i viktväktarna, känns som alla jag typ umgås med har börjat med de och de funkar ju så då tänkte jag; ÄÄh va fan, jag börjar väl jag med! ;D så till alla kläder i garderoben.. HERE I COME!
Ja är så jäkla peppad nu! För jag trivs inte i stl L, ska sikta på M (men har inget emot att komma i S heller ;P)

Idag ska jag ta en prommis till jobbet :) mamma kommer hit och passar Nea medans. Världens bästa mormor då lixom <3 

men iaf så blev jag riktigt förbannad igår! Jag var nära att ringa upp en viss person och fråga va tusan den höll på med?! Hur fan tänker du ibland lixom?! jag vet att denna person läser min blogg så känner du dig skyldig så har jag bara ett råd: Ta och tagga ner lite annars kommer du nog få många emot dig!
Jag skulle egentligen berättat hela grejen för då hade ni nog alla förstått varför jag blev förbannad!
Man gör bara inte sådär!

Jag skulle ju ha färgat håret häromdagen men de är ju så jäkla svårt att göra de själv när man inte ser nått där bak :D mamma kanske vill hjälpa mig idag efter jobbet.

Ne nu läre jag ta å diska innan gorumpen vaknar :)

Seee u laeeetör! ;D pöss







Kommentarer
Postat av: Carro

ÅÅh hade jag inte varit gravid hade jag hakat på :)

2011-01-23 @ 11:42:51
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0