namnmössa


Ja kunde inte hålla min så nu har jag beställt en namnmössa åt lillgrodan min :) Det kommer stå NEA lodrätt! Supergulligt ju! Åh sen är de ju skitbra när hon ska börja på dagis för då är de ingen som kan ta fel mössa, vilket kanske hjälper att minska risken för löss när dom tiderna kommer :P

Idag har vi snurrat på stan med karin och sen åkte vi och grattade syster som fyller 19 år idag! Så grattis till dig gumman <3

Ne nu blir de sängen för imorgon ska jag och Nea åka med karin och hälsa på våran kära mormor i Hennan :) så mysigt att nea får mysa lite med sin gammelmormor!

Iaf så hade jag min "vägardag" idag! På 8 dagar har jag gått ner 1,7 kg vilket känns jättebra efter att jag har fuskat en hel del i helgen ;P

Ne nu blire sängen!
Pössar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0