men weeeho för imorgon!

Ja imorgon blir de nått glas vin och nån öl :) fy tusan va kul vi ska ha de!
kommer ett gäng hit, några av syrran kompisar och mina :D åh fasen va vi ska skaka rumpen sen på krogen ;D

Nea ska sova över hos sin pappa för första gången, jag är skitnervös över detta men de kommer nog gå superbra! Ringer han så springer jag dit på mindre än 5 min! :) men de kommer nog bli kul för henne att vara umgås själv med pappsen sin!

Åh men mitt största problem nu är vad fan jag ska ha på mig imorgon?! :S jag har inga snygga kläder som ja kan ha än :( blir nog en snabbrund på stan imorgon efter jag har lämnat Gullungen min!



Nea har lagt sig såhär i typ en månad nu men nu börjar hon att ta sig på rumpan och gör massa roliga miner :D gud va söt hon är <3

Längtar tills imorgon kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0