Knäppis


Hallon!

Ja nu sitter jag här i soffan, yr å det killar i näsan plus att jag är typ vitprickig i hela ansiktet! :D
Mitt råd till er andra: få inte för er att ni ska spraymåla nått när de är så här kallt ute! Haha..
Min farfar ropade in en typ byrå+skrivbord åt mig för ett tag sen som va träfärgad men ja tänkte att den skulle vara snyggare vit så nu när nea som i vagnen passade jag på att gå ner till förrådet där den stått typ hela vintern. Jag tänkte torka av den men jag gav upp direkt eftersom vattnet från trasan frös till is på en gång. Men inte stoppa de mig inte! Jag började spraya på färgen men även där så frös ju typ färgen innan den han komma på byrån :D ja är fan dum ibland asså! men men. färgen räckte inte till hela så ja läre köpa en nu burk å då kan ja ju passa på att lägga på ett till lager så de blir bättre!
Funderar om ja ska dra lite men sandpapper sen så den ser gammal ut?! :)
kommer bilder sen när den är klar och står i lägenheten!

Idag är de söndag, så jag ska iväg och jobba nån timme sen, så då kommer nog Neas pappa å passar henne.
Tänkte ta en prommis och gå dit och sen hem så får ja röra lite på armarna :) skönt!

Ne nu ska jag ta och fixa lite här hemma!

Kram på er!






Kommentarer
Postat av: Liza

vilken söt rosett:D

2011-01-02 @ 15:54:49
URL: http://mammatillthea.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0