Kidnappad =)


Hej Hej!

Nu sitter ja här helt själv och dricker lite kaffe! Syrran kom och kidnappade min go´jänta för en stund sen :)
Nea ska ju mysa med dom idag så jag ska snart sätta igång och städa å dona! Jag kommer nog få mycket mer gjort nu när ingen liten tös vill hjälpa till :)
Men jag saknar henne redan <3 men jag vet att hon har de så bra hos sin älskade moster och peppe (erik)!

Neej nu läre jag sätta igång! Mycket som ska göras :)

Hörs senare när jag tar en lite pause, lr kanske när jag kommit hem från jobbet! Tar iaf en prommis ner så jag får röra på fläsket ;D skönt i detta skitväder! haha

Puss



Älskar dig min lilla trollunge <3 Du är mitt allt!



Kommentarer
Postat av: liza

Sötnea :)

2011-01-09 @ 15:30:40
URL: http://mammatillthea.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0