Helt slut!

Hej hopp!

Idag kom syster vid tiotiden och myste med oss :) men de blev inget bullbak! vi gjorde Queesa till lunch å sen så sov lisa med Nea en sväng innan vi åkte till badhuset!
Åh va Nea tyckte de va roligt! Hon älskar ju verkligen att bada. Överlycklig va hon<3 lillgrodan min<3
Vi träffade ett mammagäng i omklädningsrummet oxå :)
Men iaf så fick vi trevligt sällskap i kisspölen ;D syrran badade tyvärr inte, badkrukan ;P
När jag och hon duschat av Nea så klädde hon på grodis och jag fick hoppa i stooooora pölen och plaska lite :) plus att jag fick ta på mig en riktigt snYYYYYYgg discoblinkande flytväst, Å inte nog med de så blev jag dragen några längder helt avslappnad, riktigt skönt va de! mysigt lixom när man hörde hur sjöräddnings-grabbsen flåsade och kämpade simmandes med kläder å allt på :D
medan ja låg där å flöt så matade syster gojäntan :) tack för allt idag, VÄRLDENS BÄSTA MOSTER säger Nea<3

Men iaf så slapp man göra middag idag för den blev jag serverad av min dejt ;) Inte illa, å jag säger bara: MUMS I KULAN! 



Hare så bra, så syns vi nog imöööra :) 
puss


 

Kommentarer
Postat av: Lenore

Härligt att bada! Och maten ser riktigt god ut! Nu blev jag ju ännu hungrigare!

2011-01-05 @ 18:36:05
URL: http://lenores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0