Full rulle som vanligt!


Idag gick vi ner till mammagruppen tillsammans med Lina och Milan :)
Sen tog vi en prommis till maxi och sen hem hit igen och gjorde lunch, pärlpyssling och ta ta hand om två trollungar som gör lite som dom vill :D haha! sötisar<3

Åh Lina, nu kommer du skratta om då läser detta, jag tänkte gö som du sa att bara ta halva semlan för jag hade 8p kvar men inte fan kunde jag låta bli att proppa i mig hela! FAN! så där rök lite av bonusen så de blir en öl mindre på lördag ;D haha!

Ne nu ska jag ta å hänga tvätt och sen måste jag ta å gägga i färg i håret innan helgen. Vi får ka se hur de kommer bli :D lite svårt att göra på sig själv när man inte ser där bak :D menmen!

Kommer bilder på slutresultatet senare!

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0