Freeeeeeedag


Hej Hej!

allt gick bra idag på mvc :) Nea charmade alla där, sötisen min<3

Sen gick jag mot stan och träffade på Angelica och Sarah plus småttingarna som satt å skulle äta så vi gjorde som sällskap :) jag passade även på att köka lite! sen virra vi runt lite. Jag köpte hårfärg som jag nog ska ta å gägga på ikväll när tösen hoppat i säng! spännande å se hur de blir :D tog typ foxy brown, har inte provat den nån gång!

Efter mvc så gick ja till apoteket å hämtade ut mina p-piller, passade även på att köpa en tandborste och tandkräm till lillan, å inotyol salva :)

Nu ska jag ta å busa lite med hjärtat mitt!
Plus att jag tror att "marulken" har simmat bort, för jag har inte sett till honom på nån dag nu ;O

Kommer bilder senare när jag har färgat hööööret ;D

pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Igår kväll var "marulken" iallafall på kurs så vitt jag vet ;-P

2011-01-21 @ 16:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0