Bowling

Tjabba!

I förmiddags när Nea sov första svängen passade jag på att spraya på byrån en sväng till, de blev inte så bra denna gång heller men nu orkar ja inte hålla på med den nå ner så imorgon ska ja nog bära upp den hit.
Inte använde jag någon mask heller så ja blev skapligt yr i bollen kan jag ju säga :D uscha!

Men iaf så for vi och bowlade vid sju, lr "blink blink-bowling" som ja kallade de för :D alltså discobowling!
Jag, dejten, syster, erik, lillebror, storebror och carro :) skoj vare!
Nea fick ha lite kvällsmys här hemma med sin mormor <3

Imorgon kommer Neas moster och kidnappar henne vid niotiden å ska busa med henne hela dagen så får jag jobba vid tolv, fixa å dona lite här hemma och så ska de bakas lite tills på måndag för då blir man ett år äldre! weeeeho! Nooot! :D
Igår bakade jag iaf kanelbullar, vanilj & mandelmassa-bullar och "ciggar-kakor" :) Ska väl försöka sno ihop en morotskaka å kanske nån tårta lr så! vi får´la se vad jag hitta på.

Nu ska jag kika på lite film! min lilla marulk till dejt ligger och sover här brevid :D

Ha´re! pöss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0