21 år


Tjoho!

Nu är både jag och Nea helt slut :) Idag var vi på mammagrupp från 10.30-12.30 så jag tog en prommis dit och hem. Åh fy tusan va svettig jag var när ja kom hem, sprang nästan upp för gymnasiebacken för vi skulle följa med Lotta och Lina + småtrollen till iggesund och bada, så de var lite brottom att komma hem å packa :)
Vi alla bada sen så fick småttingarna kläder på sig å sen gick vi tillbaka in så vi mammor fick simma några längder var! Snacka om jag skakar lite i benen nu! skönt sörrni ;)

Men iaf så vill ja tacka alla för igår <3 Ja hade en sån himla bra födelsedag! :) Tack tack!

Vi fick besök av: Fia, Farmor & farfar, lisa & erik, Carro, lars &ebba, Mamma & Leif, Pappa, Maria, pär & lennie, å så Dejten också förstås ;) Hihi!

Bland annat så fick jag en finan bukett av dejten och en ny blomma av mamma å leif ( mamma tyckte jag skulle byta ut min uttorkade "trädblomma" som jag vägrat att slänga ;D )

 

Hej sväjs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0