vilken natt!


Ja ni, Lillgrodan va så söt óch snäll när hon somnade i sin säng. Hon vaknade några gånger som vanligt av mardrömmar ( så då fick hon lägga sig i mammas stora säng), men sen så fick hon nå superkrafter å förvandlade sig till en uggla!
Åh vad gör ugglarna?! Jo, dom är uppe på nätterna!
Så då skulle hon naturligtvis attackera Grodmamman så hon inte fick sova.
Åh sen när hon väl "dödat" grodmamman så förvandlades mamman till en berg som hon bestämt skulle besegra!
När hon väl började bli lite trött efter alla superkrafter så var hon påväg att somna flera gånger men började tokgrina så fort hon slumrade till :( 
Jag fattade ingenting, måste ha varit tänderna lr nått tänkte jag, lr så är hon rädd för att somna?! Men iaf så fick hon en alvedon mot sina huggtänder och efter cirka en halvtimme somnade hon tillslut.
 
Söt Lillgroda --> Skräckinjagande nattuggla --> Envis bergsklättrare --> En ledsen liten bäbis <3

Så när klockan äntligen blev runt halv tre kunde grodmamman/mount everest få vila å blunda lite.

Jag älskar min lilla go'jänta som tydligen har superkrafter <3



puss puss


Kommentarer
Postat av: Just me

Hihihihi.. förlåt om jag skrattar, Sara, men jag känner igen mig så himlans väl..

BRA SKRIVET!! :) Huliganer from hell ---> mammas små guldgossar och vice versa..



Heja på!

Kram!

2011-02-08 @ 21:51:04
URL: http://piratmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0