Uppe på fötterna igen..

ja nu äntligen har jag blivit lite piggare så jag kan stå på benen utan att behöva oroa mig för att tuppa av.
Igår kom lillgrodan hem efter att ha sovit hos sin underbara mormor i två nätter. Jag hade sån himla tur att mamma kunde ha henne för jag kunde inte ta hand om henne själv när jag bara låg och var död.
Plus att jag inte ville att hon oxå skulle bli smittad! Men de gjorde så ont i hjärtat mitt att vara ifrån henne så länge!
Här hemma var de kaos, spyhinkar överallt! spy lite där och kanske lite där, ÅH Nej, där missade jag visst en fläck så vi tar å lägger en kräka där med! BLÄÄÄÄÄ..

Men nog om det!

Igår var det ju vägningsdag på vv å eftersom jag inte ätit nått på typ två dagar så visste jag ju att jag hade gått ner lite. Jag hade gått ner typ 3 kg men skrev i att jag hade gått ner 2,5 för att inte blir superbeviken nästa vecka eftersom jag förmodligen har gått upp då skulle jag tro!

Åh nu blev jag sjukt sugen på att pyssla lite, men med vad?! JAA hänga tvätt var de ;P

see u later! pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0