Svar på kommentarer


Hanna: Jag beställde den ifrån busmonstret.se :) dom har massor av supersnygga mössor å så.

Linda: Jag vet inte riktigt :D men jag tar betalt för garnet som går åt å sen kanske 50kr för att jag gör den. Eller låter det för mycket?! Vi kan ju komma överens om ett bra pris om du skulle vilja ha en :)



Men iaf så visade inte vågen så mycket viktminskning idag, hade svårt att veta exakt hur mycket jag gått ner oxå eftersom vågen alltid visade olika :S så jag tog de tyngsta den visade så jag kankse får mer resultat till nästa vecka ;D
Kanske beror de på alla glass jag har proppat i mig (lingonvecka på gång å då kan man ju trycka i sig hur mycket som helst plus att jag sväller upp som en lite ballong :D hiihi.)

Ikväll blir de tydligen middag med Marulken min ;) Myyysigt!

Nu ska jag tvätta en maskin och ställa mig å diska!

Glad alla <3's dag på er alla :) Kramar från mig å Nea




Kommentarer
Postat av: Linda

Okej nä de tycker jag inte alls va för mkt :) Är intresserad sp av en katt, Inez älskar nämligen katter :P Men vi kan ju höras nått snart igen å bestämma nått ? :)

2011-02-14 @ 10:53:18
Postat av: Sara

Nea är sånt fint namn!! :)

2011-02-14 @ 14:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0