Streckgubbarna :D


Ja de blev sent igår så jag han inte lägga ut bilder. Men oj oj oj säger jag bara! Lennie ville att jag skulle skriva hans efternamn stort längs med vaden men jag sa nej! Jag kan ju inte börja med att göra de som första tatuering lixom!

Men iaf så blev de som de blev! Bara innan vi kom på hur vi skulle sätta ihop masiken hade de väl gått en timme ;P hahaa.. åh sen så hade vi ju ingen aning om vi hade rätt nål till tippen å om vi hade rätt "elkraft". Inge vasselin osv :D så nu får vi ta å plugga lite så vi gör rätt med alla saker å så!
Pllus att vi satt på golvet så jag måsta trampa på pedalen med mit knä och självklart låg ju inte Lennie-boy så still precis ;P

Ikväll kommer han hit igen så får vi fixa till dom lite till å sen så ska jag tatuera mig själv å så ska jag låta lennie tatuera mig ;D hahah!

 

En glad och en ledsen streckgubbe med fluga :D hahaha!

Men nu är jag iaf inte tatuerings-oskuld!


Nu ska jag hoppa in i duschen sen så blir de kalas för Ebbis fyller ju 1 år idag <3


pöss


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag fick världens infektion i en som ja gjort å de var inte kul :( å då var det hos en "riktig" tattooare.. Glöm inte att ni ska raka där ni ska tatuera oxå ser att de ser ganska hårigt ;) hihi Hoppas allt går bra kramar

2011-02-26 @ 12:21:59
URL: http://www.mypinkpunch.blogspot.se
Postat av: Frida Bladin

Åå vad roligt :D du kan få göra på mig med om di vill :)

2011-03-05 @ 08:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0