storhandling


Nu har ja äntligen lite tid över att få sätta mig ner å vila, fy de gör bara ondare å ondare i nacken/ryggen :(

Men iaf så har ja hunnit med lite här hemma :)

- Gjort rent i avloppet till badkaret/duschen. Säger bara: FY FAN VA VIDRIGT!
- Vikt tvätt
- Diskat
- Bäddat rent i sängen
- möblerat om i sovrummet, så lillgrodisen inte trillar i golvet när hon ligger i min stora säng, som hon har försökt med några gånger nu!
- Storhandlat ,de svider verkligen när man måste pröjsa typ 900 kr, men äta bör man annars dör man ;P
 Idag blev de så jäkla tungt och de är inte lätt att bära en suuuupertung kasse och köra en barnvagn i snö samtidigt men de är ju bara att se till å lösa problemet, för handla måste jag ju göra å inte orkar jag att ringa efter hjälp varje gång, så envis som man är! 


Så här löser "Grodmamman" problemet med tunga kassar! man tager vad man haver, så löser de sig oftast!



Har alltid en skiftnyckel under vagnen. Men ja kan ju säga att folket tittade lite på Maxi när jag bökade upp kassen på handtaget :D



Vagnkorgen var också proppfull.

Nu måste ja ha koll på lillgrodan som precis har kommit på att man kan ställa sig upp vid soffbordet också. Busfröet mitt <3



Kommentarer
Postat av: bra idé!!

jag tror dom tittade för att dom tyckte du va så smart! :)

2011-02-07 @ 18:05:14
Postat av: Emma Viklund

Jättesmart lösning ju :D Säger som föregående (dom tittade för att du var smart), det var nog en och annan som tog efter din braiga idé ;)

2011-02-14 @ 09:18:50
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0