skit skor!


Igår var jag tvungen att ta en långprommis till hälsingtuna kyrka för att låna mammas jobbdator så jag kunde skicka med en referens till ett jobb jag sökte. Men jag säger bara fy fan! Jag kommer aldrig mer gå efter bergsjövägen med barnvagn!

Men när jag väl kom hem igen så skulle jag ta av mig skorna å hörde en "flopp"



Kul, skit kul! Aja, jag har inte precis råd att köpa ett par nya skor heller :/
Åh de var kanske tre månader sen ja köpte dom..

Igår kom "plast" brorsan Lennie och Micke "slickarn" hit igen och spelade kort och tittade på film med mig :) Fy tusan va jag har skrattat. Finns ju inga roligare kottar än dom två :D

Hare bra! pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0