Ny vår & höst dress


Prommenaden ner på stan lönade sig verkligen!
Vi mötte Karin på stan som hjälpte mig kika runt efter jacka å byxa, de fanns typ inga bra overaller.
Vi träffade mamma och som vi fikade en sväng med :)

Men iaf så köpte jag detta till Lillgrodan. Supersnygg kommer hon vara!

Jag var nära att köpa en grön/rosa jacka men den här var mycket bättre :)
Fast jag köpte jackan i stl 92 :S för 86 såg så liten ut när jag provade den på henne för jag hade ju tänkt att hon ska kunna ha den till hösten oxå :) byxorna blev i stl 86, passande vantar till Och självklart Nea-mössan ;)



svart-rosa, hur söt kommer hon inte vara i detta <3

see u later! pöss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0