Meeeeen Häj!


Ja ni, nu har ja äntligen tid över att uppdatera lite :)
Lillgrodis somnade redan strax innan kl 18 fast hon sov tre lurisar idag! Åh va trött hon har varit, kanske nån tillväxtperiod lr så har ja bara busat med henne mycket idag ;D

Men iaf så har Neas första tand ploppat upp :) Äntligen! hon har varit lite gnällig på dagarna nu innan å sen i torsdags natt så var hon så himla ledsen på natten å då förstog jag direkt att nu kommer tanden!
Man ser ett litet "riskorn" :) så himla sött.
åh jag är så stolt över min älskling! <3
Jag trodde att hon skulle få dom tidigare eftersom jag bara var 4 månader när ja fick mina första tänder men Neas pappa var nästan 1 år när har fick sina så de blev mittimellan lixom :)

med viktväkarna går de väl sådär :D lr de går väl bra! men de känns som jag har fuskat lite i helgen för ja har ätit hemmagjord glass i två dagar nu. Fast ja har ju veckobonusen som ja får ta av så de är nog lugnt!
Imorgon blir de jobb en timme så jag ska gå ner så jag får röra på min feta ROOOOMPAN ;P haha!

Man blir lite smått craaaazy ibland ;D Älskar dig min underbaraste, finaste, bästa go´rumpa<3



pöss hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0