Lillgrodan


Idag kom jag på att jag inte hunnit gjort klart Neas groda som hon skulle få när hon föddes, så nu är den äntligen klar! Åh hon älskar den :) så himla kul att hon tyckte om den<3
Grodan fick även en halsduk eftersom de är vinter ;D

Bara så ni vet så får ni gärna "beställa" sånnahär av mig :)
Ni får välja själv vilket djur, färg, storlek
 lr figur jag ska göra åt er!
Hittills har jag gjort bla en apa, gris, katt, björn, morot, giraff, groda, kanin, bäbis-nyckelring.




pöss å kläm på er alla!

p.s. Imorgon är de dags att ställa sig på vågen ;) spännande!



Kommentarer
Postat av: Linda Glad

Men gud vilken sööt! vad duktig du är! Hur mkt tar du för att göra en sån liten figur?

2011-02-13 @ 20:16:20
Postat av: Anonym

Vad fin. Vad skylle en sådan kosta då ?

2011-02-13 @ 20:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0