Dunderkulan


Kikade igenom några bilder datorn och hittade den här. Shiiiit vilken kula man hade!



Ser ut som en sliten flodhäst :D haha..

Hitills har jag gått ner HELA 26kg! Gud va mycke lixom.. Är stolt som en tupp över det men jag är inte riktigt klar än. Jag ska gå ner ca 10kg till för att ligga på normalvikt för min längd, vilket kommer bli en tuff utmaning!

Igår var vi på kalas för då fyllde Carro 21år :) Grattis till henne!
Imorgon är det ännu större kalas för då fyller Neas kusin Ebba hela 1år :) <3

Idag ska vi ta en prommis ner på stan och fixa lite ärenden.

Hörs pöss!



Kommentarer
Postat av: Carro

Hej å hå vilken kula :)

Undra hur jag kommer se ut i slutet av denna graviditet, spännande! :) Fast jag har inte gått upp så mycket i vikt än, men de kanske kommer mot slutet, de visar sig! :)



10kg kommer du ju klara! :) Tror jag!

2011-02-25 @ 10:04:52
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Frida Bladin

Jäklar vilken kanonkula :D Men fin var du iaf :D

2011-02-25 @ 10:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0