Snart helg..

Fredag idag och för en liten stund sen så snöade det lite :S Blää! Jag som hade hört att det skulle bli fint väder idag så jag och lillgrodis kunde ta en prommenad ner till lillfjärn och mata ankorna.
Igår blev det bara en kort prommis eftersom det började regna precis när vi kommit ut.

Ska städa imorgon ist för på söndag, för imorgon ska Nea sova hos sin pappa och jag ska nog gå ut med syster och kanske några från min gamla klass :) vi får se hur det blir, men det ska bli skoj!
Tösen kommer nog ha det så mysigt med pappsen sin.

Igår var Nea så himla go. Hon gav ut gratis pussar, kramar och alltid när hon satt i mitt knä så la hon handen i min nacke och började snurra nackhåret. Go´rumpan min <3

Ne nu ska jag diska undan och klä på mig.




Puss Puss <3 Älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0