Så arg!


Ibland blir jag bara så arg och besviken på vissa person som lägger ut inlägg på andra personer, lixom bara blottar ut dom för alla andra.. Till personer som man inte ens vet vilka dom är..

Jag tycker att man kan hålla sig till att berätta saker om sig själv och sitt barn osv men att uppge att en person beter sig si och så..

Jag blir bara så arg, man gör inte så!!!
tänkt va andra ska tycka och tänka om den personen, en helt fel uppfattning! Den här personen gör sitt bästa och är helt omedveten om att en annan person "snackar skit och trycker ner" en själv..

Jag ska fasen säga åt den här personen att läsa din blogg så den sj'lv får se vad du håller på med!

Inte OK tycker jag!

Det är så jag nästan kokar av ilska!!!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Monalisa

Du har så rätt Sara! Många människor har så svårt att säga till andra vad de tycker till dom rakt ut , istället lägger de ut det på nätet ,så dumt gjort mot andra.

2011-04-10 @ 13:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0