Onsdag


Neas mormor kom på en snabbfika imorse :) Bönan blev suuuuperglad och ivrig. Mysigt som bara tusan!

Annars har vi bara varit hemma idag, har fått besök idag oxå.. Av en tele2 snubbe som stoppa på mig massa saker, blää känner jag! Ska ringa senare och kolla upp allt så jag verkligen inte kommer få betala något. Man fick prova på gratis internet och sånt i en månad. Men jag litar inte på dom nissarna!

Nee nu ska jag plocka lite som vanligt ;D haha!

Hare bra! pöss



Älskar dig <3






Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja nissarna kom hit också, fick genast en klupt i magen efter han gick.. Så återkom gärna med info vad dom säger när du ringt :)

2011-04-13 @ 18:13:09
Postat av: Kusin

Men lilltrut..!

Bara så du vet, Sara, så tänker jag komma och pussa på henne nån dag.. ;)

Ida är bäbissjuk.. och gossjuk, och kramsjuk..

Kram till er två, jag är så stolt över er! <3

2011-04-14 @ 11:38:18
URL: http://piratmamman.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men gud så söt hon är :)

2011-04-19 @ 23:26:04
URL: http://mypinkpunch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0