Nyklippt


Idag blev det en prommis ner på stan, fyndade ett par jeans på rean och en keps åt Bönan. Hon ser så tuff och snygg ut i dom <3 ja köpte jeansen i stl 92 så hon kan ha dom längre, benen viker jag bara upp och det var knappt någon skillnad på midjan när jag jämförde med stl 86.

Neas pappa kom hit idag efter fyra och åt middag med oss och busade massa med lillan. När han var här så passade jag även på att klippa Neas lugg, hon får den ju alltid i ögonen och jag orkar inte sätta upp den i en toffs varje dag så nu är hon nyklippt å så jäkla söt :) när jag borstade fram hela luggen så fick jag se att den var mycke längre än vad jag trott, klippte av ca 5-6 cm. Kommer bilder sen!



I helgen ska jag jobba :) skoj!

HAre pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0