Go'möra!


Svar till Angelica

Jag ringde iaf upp tele2 och sa att jag inte ville ha något av det jag hade skrivit på. Jag förklarade vad den där snubben sagt och gjort, han strök uppsägningstiden och sånt och det tyckte hon jag ringde lät konstigt för så fick man tydligen inte göra :S så jag sa att dom inte behövde skicka ut något till mig så hon skulle fixa de. Tur jag fick prata med en vettig och trevlig tjej som förstod att jag inte ville ha nått efter allt snubben sagt och gjort! Så jag vet inte hur du vill göra Angelica med jag fick dåliga vibbar och sa därför upp allt :)


Igår satt jag och klurade hur jag ska göra bönans 1års tårta. Den kommer blir så himla fin och god, hoppas jag! Längtar tills jag får göra den. Ska bli kul att prova göra något annat än att köpa tårtbottnar och bara vanlig grädde ovanpå. Nu ska jag göra allt från grunden.. tårtbottnar, fyllningar, SP att täcka tårtan med plus göra egna dekorationer :) ska bli så spännande och se om det blir som jag tänkt mig!

Nej, nu ska jag ta och sätta mig och virka lite, Som den lilla tant jag är ;) haha!



Min lilla snygging <3 Älskar dig!

pöss hej!

Kommentarer
Postat av: Pernilla -Bli min jäst

Hej!

MMF håller sig i flera veckor, om inte månader!

Den blir bäst om du låter den vila över natten men du kan vänta länge alltså innan du använder den :)

Lycka till!

2011-04-20 @ 16:59:52
URL: http://bliminjast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0