Glad Påsk


Jag och Nea önskar er alla en glad påsk lite såhär i efterhand :D hihi!

Idag har jag och syrran donat med en present till våran farbror som fyller 50 år nu i helgen, vi ska dit imorgon på kalas.

Idag fick vi även finbesök av kusin Karin och gammelmormor, dom kom med påskägg åt lillan och jag fick jättefina rosor. Tack!



Även att jag hann köpa med mig ett litet påskpynt hem idag..Tänkte lite såhär när jag gick förbi dom på maxi 'men jag får väl ta och införskaffa mig en sån där jä*la tupp jag med eftersom alla andra har de' Haha, men de bästa är ju att det var rea på den, 50% ;D Vilket kap!

Bönan sover hos sin pappa inatt och imorgon. Jag ska jobba inatt, första dagen på nytt jobb så jag hoppas att det går bra. Ska bli skoj! Men jag ska nog ta och hälsa på henne imorgon när jag kommit hem från jobbet :)

Nu väntar duschen!
pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0