Fredagsmys


Idag åkte vi till buspalatset en sväng med syster/moster. Nea tycker att det blir roligare och roligare för varje gång vi åker dit. Idag så kröp hon runt som en liten dåre helt själv. Följde efter en liten pojk som kanske var några månader äldre :) Sötpruppen min!

Sen så har vi bara tagit det lugnt här hemma.. skönt!

Lillgrodis blev tydligen lite lat idag när hon lekte runt, Jag höll på dö av skratt när jag såg henne så här:

 



Vilken stil hon har min tös <3

Snart blire fruktsallad och glass med syster och Erik :)


Hare,pöss




Kommentarer
Postat av: Kärin

men älsklingsunge! vad jag saknar er. :) Såg att du skulle ut imöra, hoppas ni får skoj! Var ska ni vara innan? :) PUSS

2011-04-08 @ 20:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0