Bullbakardag!


Imorse gick jag ner och handlade när tösen skulle sova första svängen men precis när vi kom in på ica så slog hon upp ögonen och blev klarvaken. Hon tycker nog att det är j'ttespännande att handla för hon tittar runt och bara ler och skrattar. Go´rumpen min<3
Påvägen hem somnade hon igen och sov i nästan 2 timmar!

Så när hon låg ute i vagnen passade jag på att sno ihop bulldegen, provade ett nytt recept idag. Degen stod och jäste kanske lite för länge :D hann inte riktigt med att baka ut den för tösen levde loppan och jag jag ville ju inte ha bulldeg och mjöl i hela lägenheten efter att behövt jagat henne. Så när hon somnade igen så passade jag på att baka alla bullar. Degen jäste typ 1 ½ timme ist för 1 timme, kanske därför bullarna blev väldigt degiga, men inte fasen klagar jag ;D finns ju inge värre än äckliga tööööör´bullar.. Haha!

Glömde ta bilder :( men nu ligger det iaf sex bull-påssar i frysen.

Nea har legat i sin säng och pratat i över en timme nu. Tror hon berättar go´nattsagor för sin favo-Kanin :) vill absolut inte sova!



Flörtar med kameran <3

Hej svejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0