Nej, nu blir de soffmys med en sovandes Nea <3



Ja som sagt var så ger jag upp för idag, tvätten som hänger ute skulle ju behövt tas in men de får jag fixa imorgon om jag inte får nått ryck senare ikväll (vilket är inte är troligt)..
Jag är så himla trött sen inatt å inte tror jag att de kommer bli bättre denna natt..
Hur länge håller dessa tillväxtperioder på?!

Nu ska jag ta och sno lite godis av lillebrorsan å rota igenom mammas frys.. Är sjukt sugen på glass ;P

Sen kanske jag tar och gör plankan, så nu du carro får du passa dig! ;D haha
(jag vill bara bekänna redan nu att jag inte kommer stå i mer än ca 10 sekuner)
Så fort jag blir frisk ska jag ta tag i detta! Nu JÄKLAR ska kilona rasa.. Hihi Eller jag ska iaf börja med att ut och gå varje dag. Jag vill inte börja tänka så mycket på maten än eftersom jag helammar. Vill ju inte att mjölken ska ta slut åt sötnosen min.

Får se om jag orkar sätta mig vid datorn senare ikväll, om inte så säger jag Go´natt nu!

Mammas Lilla Tuffing <3







Kommentarer
Postat av: Carro

Höhöhö, ja kom igen du bara ;)

Mer än 10 sekunder kan iallafall jag stå ;)

Ska köpa friskis kort till veckan ja. Kommer bli göttans :D

2010-09-05 @ 11:29:36
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: fridis

åååh sötnos :) <3

2010-09-05 @ 21:36:06
URL: http://fraidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0