Lördag



Ja hej å hå säger jag bara.. Nea måste verkligen vara i nån tillväxtperiod. För en vecka sen kunde hon somna vid sju på kvällen och sova till fyra tiden och sen få lite mat å somna om och sova till sex-sju :) då klaga jag inte kan jag ju säga! Hon var hur snäll som helst.. men nu har de blivit ändring på de!
Igår kväll somnde hon runt halv åtta-åtta, sen så vaknade hon vid elva, halv två, tre, fyra och sen så bestämde hon sig för att göra morgon vid halv sex.. då va Mamma Sara lite less och inge pigg kan jag säga.. Men men fanns ju inte så mycke mer att göra än att kliva upp med lillgrodan :)
Sen vid åtta klev min mamma upp och tog med Nea och hämtade posten och hängde lite tvätt så då passade jag på att sova.. Både jag och hjärtat sova till elva :) sköööönt! Hon sover så himla bra ute i vagnen <3

Några bilder på Neas "växa upp pärm" (eller vad man kallar dom för) som jag gjorde när jag va gravid.

 




Nu ska jag äta lite mat och låna mammas symaskin så jag kan lappa min jeans :) har blivit för stora hål på dom.

Åh Mia, jag provade att spruta ur mjölk och de fanns gott om de iaf. Nea fick lite i ansiktet :D hihi

Puss hej! återkommer senare ikväll! :)




Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vad skönt. Jag råkade ofta spruta min dotter med bröstmjölk i ansiktet och då vart hon inte glad. Började skrika. hua vad man fick dåligt samvete då!

2010-09-04 @ 16:21:48
Postat av: Evelina

Men gud vad fint albumet har blivit :)

hon kommer bli glad när hon förstår vad det är :)

2010-09-07 @ 19:24:03
URL: http://llllsls.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0