snart vinter..


men hej hopp!

ja som ni kanske märker så går de inte så bra för mig att blogga varje dag som jag hade tänkt de..
men jag hinner lixom inte riktigt med allt.. Åh inte har jag orkat att koppla in mobilen till datorn hemma. Suck!

men men :) tur att jag åker hit till rogsta och myser med mina favvosar! för de är nämligen carro som påminner mig att uppdatera ;D tack vännen! åh jag är så glad att jag har er. Gud ja skuklle ju ha klättrat på väggarna utan er.. tror inte jag har sagt det för men jag älskar er <3 dig carro å fasters sötnos ;D åh brorsan oxå såklart men han skulle nog bara tycka att ja va dum i huvve om ja sa de till honom :D

iaf så fick nea för sig att hon INTE skulle sova igår kväll å inatt. Honm brukar alltid somna vid sex halv sju hemma utan problem. Lägger bara ner henne i sin säng å sen somnar hon av sig själv efter hon vänt å vridit på sig i några minuter.. men igår va hon galen! hon låg och sprattlade å skratta åt sig själv men runt halv tio slockna hon. Jag är ju glad att hon inte grinar å skriker då hon får för sig att göra så :) men sen inattt blev de hus i helvete!
Hon skrek, skrek, OCH SKREK! inget hjälpte.. men efter ett tag så gav hon sig.. Jag vill ju bara att hon ska vara tyst så vi inte väcker ebba, självklart gjorde vi de flera gånger :/ därför tvekar jag ibland att sova över här för ja blir bara stressad å känner mig elak!

men min lillgroda har lärt sig så himla mycke saker <3 hon är så duktig! hon äter lunch (inte en hel portion, utan smakisar typ) och får gröt på kvällen :) hon kan snurra runt liggandes, pratar som bara den, tar ur å stoppar in nappen på sig själv och en massa mer :) älskar dig hjärtat mitt <3

Åh jag håller även på att syr egna dreggellappar/sjalar(lr hur fan de nu stavas) till Nea :) mycke billigare och roligt är de :) ja ska lägga ut bilder nån dag!

Nej nu pladdrar jag på för mycket :D så nu får de vara nog!
hare bra så länge..

puss & kram från mig och min lillgroda ;)


Kommentarer
Postat av: Kaoooooooooorin

Duktiga du!

Finally lite uppdatering. ;)

Puss på er!

2010-10-25 @ 11:42:44
URL: http://karinbg.blogg.se/
Postat av: Carro

Meeen gullunge! :) Jag och Ebba älskar er också. :) De gör nog Lars också ska du se ;) hihiiii..

2010-10-26 @ 11:01:37
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Carro

Äsch du behöver inte känna dig elak inte! :) NoNonono.. du får sova här hur mycket du vill! :D Det gör inget att Ebba vaknar hon ska lära sig! :)

2010-10-26 @ 11:02:39
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejsan, jag undrar bara hur det funkar med Neas pappa, helt ute ur bilden?

2010-10-28 @ 22:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0