mys hos moster

go midda!

Jag måste börja med att säga att jag fick sova hyffsat bra inatt för nea. Hon vakna bara två gånger efter tolv tiden. Tack älskling! nu väntar jag bara på att min tuttisar ska läka så hon slipper få "jordgubbsmjölk" ibland.. de kan inte vara gott lixom!

Idag har Nea somnat med moster Lisa varje gång hon sovit middag eller vad man nu säger.. Hon är så duktig min lillgroda <3 Åh tack sis för att jag har fått vila lite idag..

Nej nu ska jag ta å klä på min lite finare kläder och när nea vaknar ska vi byta om till kalas-klänningen :) för vi ska åka på fest sen och gratta min kusin Ida som har fyllt 30 år.. GRATTIS GRATTIS till dig! <3

kram kram


Kommentarer
Postat av: Ida

Men Gud va kul det var att ni kom..! <3 Räkna med ett besök från mig snart, måste få komma å pussa lite på myspluttan.. Och kramas lite på dig.. ;) Tack, för att ni finns, sötpäror!

2010-10-04 @ 01:38:12
URL: http://piratmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0