I´m back!



Hejsan Hoppsan!

Nu äntligen mina kära vänner har jag fixat en ny mobil, iPhone 4 (eller vad den nu heter) haha.. bra som fan!
Bättre kamera än min förra iPhone och så kan jag filma med den här :) så nu snart kommer jag lägga ut en massa kort på mig å nea å sen så ska ni få se hur jag har de hemma hos mig! åh jag kan ju koppla mobilen till datan så nu kan jag blogga lite oftare!

Sen så ska jag ta mig tid å skriva ner min förlossningsberättelse som jag har lovat er!

Så himla skönt att ha internet igen för jag kan ju säga att man inte riktigt hänger med i svängarna när man inte har suttit vid datorn på typ en månad.. så nu jäklar :) hihi..

idag har jag varit på buspalatset å haft lite fredagsbus.. skoj! måste vi göra om tjejer!

Sen blev de en runda på stan, bad med liten nea, sen en kvällsprommis till syster :) så jag har ju varit lite duktig idag å gått 4 km..

Kram Kram på er alla och sov gott!


Kommentarer
Postat av: Liza

=D Kommer bli roligt att få läsa :)

2010-10-02 @ 00:06:12
URL: http://liizamoadenicejohansson.blogg.se/
Postat av: Just me

Jippie..!! <3

Har ju saknat dig här.. ;)

2010-10-02 @ 00:49:22
URL: http://piratmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0