Höst


Jag har verkligen inte haft tid att skrive nått här för jag håller på å fixar så mycket hemma i lägenheten.
Jag har möblerat om i vardagsrummet så nu har Nea fått en liten "lekhörna" lr va man ska kalla de för :)
sen har jag skruvat upp två ikea hyllor (lr de va mamma faktiskt, har inte lärt mig borra i betongväggar än. haha)

flyttat alla mina å neas kläder till våran nya "walk in garderob", som rasa ihop i fredags :/ tur jag inte höll i Nea då kan jag ju säga.. gud va läskigt de var! vart lite less då kan jag ju lova.. så nu ligger alla kläder på golvet.
Ska ringa till vaktmästarn imorgon å höra om det är han som ska fixa det lr jag själv.. det var ju iaf en idiot som hade skruvat upp hyllan innan heelt fel!

sen måste jag köpa mig några taklampor för de börjar ju bli så himla mörkt på kvällarna :)

jag donar med en massa mer oxå så de ser ut som ett bombnerslag hemma, men man får ju inte så mycket gjort när man måste underhålla lillgrodan min hela tiden.. men de blir snart fiint, hoppas jag!
Ha tålamod Sara! jag vill nämligen att allt ska fixas och bli klart på en gång.
mår dåligt när de ser förjävligt ut..

men iaf så har jag börjat gett Nea gröt på kvällen, lr typ vid sex på kvällen och hon sover mycket bättre :) skööönt som tusan! inatt vaknade hon bara två gånger.. sen vid lunch får hon typ smakportioner.. den här veckan har hon fått provat på potatis/majs och idag fick hon prova palsternacka/morot :) hon tycker det är SÅ himla gott!
mums i kulan säger hon nog ;)

Nea är nu 4 månader och väger 7040gram å är 67cm lång<3 älskar dig hjärtat!

vi var även i bollnäs igår och tittade på när Lars och Erik körde rally. En liten utflyckt, som både Nea och Ebba sov igenom :) superduper kallt men mysigt var det!

Ha de så bra sålänge!



Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det är mysigt att göra andra saker.

Sen när dom små har lärt sig badat längre kan vi ju åka till de nya badhuset i sundsvall. :)

Rooligare för oss och dom små när de finns lite mer att kika på osv. :)



2010-10-11 @ 10:01:30
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0