Trevligt sällskap!

Hej hopp!

Imorse kom min kära kusin Karin till oss och åt frukost med oss som hon hade köpt med :) mums i kulan!
De är så mysigt att få besök tycker både jag och nea!
Eftersom karin har bil så var hon så snäll å hjälpte hon oss att handla en massa idag :)
Vi var till Lekstugan, dollar, jysk och sist maxi som man knappt kunde komma in till, fy fan va med folk!
Hon har varit så snäll, å att hon stod ut med oss! :D Hon kom efter åtta imorse och åkte hem vid halv sju <3 så mysigt vi har haft de! hon gjorde köttfärsås med curry och ris till middag och jag gjorde hallon å bläbärspaj till efterrätt (som inte blev så lyckad :D haha men den gick ner iaf ;) tack vännen för idag<3

ja hade ju totalt glömt bort att de är nyår imorgon! kanske för att jag inte har nått planerat. Så jag kommer nog sitta här själv i soffan och fira nyår! skoj lixom! :S
Men ingen har frågat och jag tänker ju inte ringa å fråga: Hej! får jag och Nea vara med er på nyår?!
Nej, så de blir bara gumms och jag! Jag ska ta å gå ner till maxi imorgon å handla lite saker bla cigg. För jag ska fan ta en nyårscigg!

men iaf så köpte jag bla detta idag:

- Större täcke och kudde till Nea
- Gardiner till köket
- Morgonrock till Nea
- Massa mat
- Torkställ
- sprayfärg
- tvål,topps, våtservetter m.m.
- en leksak till nea som låter (hade rabattkupong på lekstugan, går ut imorgon så ja passade på)

Fy, allt gick på typ 2000kr :/ men men, de är ju saker som behövs så de är ju bara att pröjsa!

Nu blir de film på 6:an!



Här var min trollunge bara nån dag gammal <3 Älskar dig min pärla!


Men gott nytt år på er alla och ta de lugnt imorgon!

Kommentarer
Postat av: Karin

Mina gojänter! Vad mysigt vi hade! :) Tack för att jag fick umgås med er en HEL dag. Hur roligt som helst. <3

2011-01-01 @ 17:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0