Ny vecka..



Äskar dig min lilla trollunge <3


Hallon!

Passar på att sitta här en sväng medan ja häller i mig en kopp kaffe och Nea springer runt i gå-stolen.
Igår blev Nea jättesnorig och hängig :( så denna natt var inge rolig kan jag ju berätta! Men jag passade på att sova en sväng när hon sov sin förmiddagslur. Skönt!

Jag har även hunnit med att sy tre till dregglisar, vilket snart är ett måste att ha på min älskade spyfluga <3 har redan måstat bytt body två gånger.. Tvätthögen växer i rasande fart!

Ska snart ta och gå ner på Maxi och storhandla, bla barnmat åt tösen som nu snart får äta fler maträtter som är från 6månader :) sen ska jag oxå köpa lite grejor så jag kan göra lite julgodis! Mums i kulan :)

Puss & Kram från mig å Nea!



Kommentarer
Postat av: Liza

Sötjäntan ! :)

2010-12-07 @ 19:43:13
URL: http://liizamoadenicejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0