Lördag

Hej Hopp!

Klev upp sju imorse, då va de morgon som vanligt för Nea. Jag har tjuvstartat lite med vällingen som hon har fått i två kvällar nu.. ingen större skillnad tycker jag :( hon vaknar ändå på natten och vill ha mat.
Hoppas hon snart vill sova hela nätterna så jag får mer ork!

Hon har blivit så duktig på att ta sig fram på golvet :) toksprattlar med benen och drar sig framåt med armarna <3 igår när jag låg på golvet och busade med henne så märkte jag de. Tiden går så himla fort!

Nu ska jag ta och fixa till mig lite, ska snart ner på stan och träffa Angelica och Sarah med småttingar :)

Förlossningsberättelsen får ni ikväll när Nea har somnat för de känns som jag inte kommer hinna skriva allt innan hon vaknar från sin tupplur!

ses sen ;)

pussar

Morgonmys i storsängen <3 älskar min lillgroda!





Kommentarer
Postat av: Sara Eriksson

Men lill skruttan!! Saknar er ju!

2010-12-04 @ 20:14:42
URL: http://saraerixon.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0