Julklappar



Detta fick Nea:

Namn-nappar, termometerbadanka (shit vilket långt ord! haha), potta, CD-spelare, tossar, maraccas, tamburin, massa kläder, två vantar, barbapapaväska, tre nallar, två böcker, NEA bokstäver, mjukis tomte, docka, grön boll,
näver kista, badleksaker, åkpåse, pulka, smakisnapp, barbapapapåslakan, byggkoppar


Detta fick jag:

Tvättmaskin, plastfötter till maskinen, strykbräda, termos, mobilladdarhållare, kopparskålar (arvegods) , morgonrock


Nu har jag säkert glömt en massa men de är så svårt att komma ihåg när man ska skriva såhär :)


Idag har jag varit och jobbat en sväng och efter så åkte jag och carro å käkade på donken, de va längesen jag åt där ÅÅH mums i kulan var de! Jag hade en liten papperslapp som gjorde att vi fick två men betalade bara för en ;D Najs! Medan vi gjorde detta var Neas pappa här och passade henne.

Imorgon ska jag på stan en sväng å kika på all rea och köpa bla ett nytt täcke åt Nea för de hon har nu är tok för litet, tror faktiskt de är ett som man ska ha i vagnen. Sen så funderar jag på att köpa en hårddisk så jag inte blir av med alla mina bilder om det skulle hända nått med datorn!

Nu ska jag kika på en film! :) Hare sålänge!



Kram Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0