Julen 2010

Hejsan Hoppsan!

God jul på er alla så här i efterhand ;D hoppas ni har haft de bra!
Vi har haft de SÅ HIMLA UNDERBART! Bästa jul ever! :) Fast jag har ju varit borta och jobbat alla jular sen tre år tillbaks så de här med att ta de lugnt på julafton var lite nytt för mig men så skönt och mysigt har jag inte haft de på länge! <3 tack alla!

Nea drunknade typ i julklappar :) åh va hon tyckte det var roligt att öppna! slet av papperet! Trollungen min <3

Åh jag ska erkänna att jag började gråta av ren LYCKA på julafton när jag öppnade en av min julklappar när jag såg att jag hade fått en tvättmaskin! som julklapp och present för jag fyller ju snart år :) ni förstår nog inte hur mycket det kommer underlätta för mig som får ihop ca tre fulla ikeakassar med tvätt i veckan!
Jag är så jäkla HAPPY lixom! TACK<3

Ni ska få en klapp-lista sen :)
 

See U Later!
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0